Nokre kompetansemål setter arbeid med digitale verkty for samansette tekstar særleg i fokus:
Kompetansemål i norsk etter 4. årstrinn:
- finne opplysninger i en sammensatt tekst ved å kombinere ord og illustrasjon.
- lage fortellinger ved å kombinere ord, lyd og bilde.
- lage sammensatte tekster med bilder, utsmykninger og varierte skrifttyper til en større helhet, manuelt og ved hjelp av digitale verktøy.
- bruke estetiske virkemidler i egen tekstproduksjon.
- tolke og vurdere ulike former for sammensatte tekster.
- vurdere estetiske virkemidler i sammensatte tekster hentet fra informasjons- og underholdningsmedier, reklame og kunst og reflektere over hvordan vi påvirkes av lyd, språk og bilder.
- lage tegneserier og redegjøre for sammenhenger mellom tegneserier og film.
- sette sammen og vurdere hvordan skrift og bilde kommuniserer og påvirker hverandre i ulike sammenhenger.
- bruke digitale verktøy for å finne informasjon og som redskap for å lage tekster.
- kommunisere via digitale medier.
Eg brukte litt tid på å utforske programmet Comic Life. Eg laga ein liten teikneserie av eigne bilde som eg hadde tilgjengeleg på denne datamaskina. Der er mange fleire verkemiddel som eg ikkje tok i bruk når eg laga denne teikneserien, og eg ser her at dette programmet kan vere spanande å introdusere i undervisninga i ein eller anna samanheng. Eg trur at denne typen arbeid kan engasjere og motivere elevane og kan gi meirverdi til undervisninga ved at dei kombinerer den estetiske og den litterære sansen deira.
Her er den teikneserien eg laga:
Kjelder:
Kompetansemål henta frå: Utdanningsdirektoratet [Internett]. Tilgjengeleg frå: http://www.udir.no/ [Lasta ned 01.02.11]
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar