Diskusjon om nettsamfunn :
Facebook:
Ulemper:
- Mange forstyrrande element, som til dømes chat, bilete og nyhendestraum.
- Ein plass der det kan vere enklare med mobbing og uthenging enn kva det er på skulegarden.
- Vansklegare for læraren å ha kontroll på kva elevane gjer.
- Det fins så mange andre betre alternativ som er betre tilpassa ein undervisningssituasjon, der forstyrrande element som bilete etc. er fjerna. Eit døme på dette er googledocs.
Fordelar:
- Motiverande for elevane, sidan ein tek deira digitale kvardag inn i undervisninga. Læraren møter elevane på deira digitale arena.
- Sosialt.
- Kan bruke chaten som ein plass å diskutere oppgåver og samarbeidsprosjekt.
Del og bruk:
Ulemper:
- Mest nyttig for bruk av lærarar, ser ikkje så mange moglegheiter for bruk av elevar.
Fordelar:
- Kan her utveksle idear og diskutere med likesinna om sosial web, IKT og skule.
- Gjere seg nytte av gode idear og dele gode idear med andre.
- Kan samarbeide og diskutere med kollega.
- Ideane er tilgjengeleg til ei kvar tid.
- Har anledning til å leite fram/søke etter idear og informasjon ein lurer på.
- Kan dra seg nytte av andre sine erfaringar.
- Avgrensa i interesse- og temagrupper der medlemmane diskuterer temaet, det gruppa tek for seg.
Twitter:
Ulemper:
- Lite matnyttig i ein undervisningssituasjon, mest som eit sosialt medium.
- Mange forstyrrande element som kan vere med på å dra fokuset vekk frå undervisninga.
Fordelar:
- Sosialt medium der ein held seg oppdatert på kva som skjer i kvardagen til venar og kollega.
- Kan brukast til å oppdatere framgang i samarbeidsprosjekt, men kan vere lite effektivt, sidan ein er avhengig av at samarbeidspartnarar er pålogga for at dei skal sjå det du skriv.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar